2012. március 12., hétfő

Prológus



     - Engedj el! - rántottam ki magam anyám szorításából, amint lesötétített fekete kocsinkhoz ráncigált, amelyben apám elfoglalva helyét indította be az autót.
Magassarkúmban botladoztam és kicsit be is voltam csípve a sok pezsgőtől, de egyszer élünk!
- Szállj be és egy hangot ne halljak! - utasított hideg és halk hangján anyám.
- Ch! - vágtam be magam mellett az ajtót amint beszálltam.
Feszült volt a hangulat, amolyan vihar előtti csend. Percekig csak ültünk néma és vészjósló hallgatásba burkolózva miközben a hétfői és hideg elől menekülve melegedtünk az autó nyújtotta meleg fűtés mellett.
Ez volt az egyetlen megnyugtató dolog pillanatnyilag. A meleg, mely eszembe juttatta a régi szép időket, mikor még mindannyian normális emberek voltunk, már amennyire normális lehet egy ember.
A meleg most számomra a biztonságot jelentette és csak erre gondoltam. Jó érzés volt elmerülni a meleg által nyújtotta biztonság érzésében, abban a nem létező tudatban, hogy minden rendben van.

A nevem Kristen Stewart, 19 éves vagyok és egy volt üzletember lánya. Anya menedzserként dolgozik, de közel sem keres annyit mint apa. Igen mostanában sajnos több minden szól a pénzről...........
Nemrég kezdtem fősulit ahova alig járok be szinte nem ok nélkül.
Amióta mindketten többet dolgoznak és vannak el mint otthon, azóta mióta kiderült, hogy apa folyamatosan csalja anyát minden a feje tetejére állt.
Többet veszekszenek, teljesen elhidegültek egymástól és engem is folyamatosan csak csesztettek. Ezektől a piába és a bulizásba menekültem. Már nem voltam az a kedves, naiv, szeretetre méltó Kristen. Nem. Azóta többet hazudok, iszok és vagyok durva, számító. Mióta minderre a mocskosságra rádöbbentem megváltoztam.

Most egy üzleti partyn voltunk, ahol nagy megalázás közepette mindenki előtt rúgták ki apát. A harag és feszültség főbb oka ezek a dolgok voltak.
- Ha nem dugtad volna meg a titkárnőt és nem nyúltál volna le olyan sok pénzt......nem itt tartanánk.............. - mondta anya halk, hideg hangnemben maga elé meredve.
Igen, mint kiderült apa nem csak szeretőt tartott, de erőszakoskodott is titkárnőjével és volt hogy sokaktól nyúlt le pénzt.

Szörnyű érzés, hogy rájössz ezekre a mocskos dolgokra, ami mindvégig a háttérben munkálkodva történtek és várták a megfelelő pillanatot, hogy fény derüljön rájuk.
Apa a kormányra csapott majd minden kezdődött elölről. Az arcom a pezsgőtől, melegtől és a kellemetlen érzéstől, hogy egy újabb vita szemtanúja vagy égett. Miközben folyt a harc én bekapcsoltam biztonsági övemet, hogy ne csak üljek és hallgassak és hogy valamivel hacsak pillanatokra is de eltereljem figyelmemet.

Hirtelen a kocsi elindult és csak úgy száguldottunk a csúszós utakon. Az adrenalinom az egekbe szökött, féltem. Egy felszültséggel teli légkörben, egy gyorsan hajtó autóban bármi megtörténhet. Gombóc növekedett torkomban és könnyek kezdték el mardosni szemeimet.

Hogyan jutottunk idáig? Hova lett a régi Kristen, a régi szüleim? Ausztrália..........a nagynénikém az otthonom mind semmivé foszlott. Ez itt már maga a kőkemény valóság volt mely oly annyira fájt hogy biztonságot nyújtó képzelet buborékomat szemvillanás alatt pukkasztotta ki.
- Lassíts! - hallottam anya kétségbeesett hangját, de apa csak gyorsított, aztán minden egy szemvillanás alatt történt.
Az autó megcsúszott és csak sodródtunk mígnem nekiütköztünk valaminek. Már csak a lüktető fejemre és a sötétség langyos, lágy vizére emlékeztem....................

5 megjegyzés:

  1. Sziasztok csajok!

    Sikerült elolvasnom most a prológust és bevallom őszintén, hogy nekem nagyon tetszett. Egy kicsit furi ez az "új" Kristen, de határozottan tetszik. Nem olyan félénk és visszahúzódó ahogy az a legtöbb történetben. Kíváncsi vagyok, hogy ez az új stílus milyen hatással lesz az élete hátralevő részére. Mert ugyan a bevezetőben már olvashattuk, hogy nagyjából mire számíthatunk, de azért mégis. Viszont kicsit sajnálom is szegényt. Hisz nem azért vált ilyenné, mert nem volt jobb dolga, hanem mert az élethelyzete ezt kívánta tőle. Kíváncsi vagyok, hogy mi lesz ezután. Varom a folytatást. (:

    Puszii
    Minie95

    VálaszTörlés
  2. Köszönjük szépen!! :) Örülünk h tetszik az új Kris, de azt megsúghatom h lesz még egy kicsi a régi Krisből vki visszahozza belőle azt az énjét. ;D

    VálaszTörlés
  3. szia :)
    nagyon tetszett a feji, és kíváncsi vagyok ki is hozza elő belőle az a régi Kristent XD
    nagyon várom a kövi részt és a többi bonyodalmat
    pusszancs

    VálaszTörlés
  4. Köszönjük szépen!! :) Igyekszünk a fejikkel! :)

    VálaszTörlés
  5. Sziasztok!
    Nagyon jó bevezető :)
    Nikol

    VálaszTörlés