2012. április 5., csütörtök

4. Fejezet

                                                                       

   Teljesen ledermedt képpel és tátott szájjal nézett rám, majd megfordult cinikusan felnevetve.
Karba font kézzel, egyik szemöldökömet megemelve néztem rá mint aki teljesen hülye. Nyilvánvalóan nem hitt nekem. Pedig mennyire hogy igazam volt!! Beavattam titkomba Philt. Nem várta el tőlem hogy apának szólítsam aminek örültem is. Az egyetlen ember közülük akit soha nem használnék ki és nem vernék át az Susan. A jósága és kedvessége irányomba megtette a hatását és rést talált a pajzson. Őt kegyeimbe fogadtam, így ő mentes minden ténykedésem alól. Néhol emlékeztetett engem anyára, arra az anyámra amilyen régen volt................

Szóval, Phil benne volt abban, hogy különböző kifogásokat találva elhagyjam pasijaimat és mindenüket elszedjem. Na jó, azért nem mindenüket de ami a pénzt illeti eléggé sok srácot kopasztottam meg. Milliók ütötték markomat amit egy bankszámlára irányított Phil. Mit nem ér, ha az ember ismerőse egy bankárigazgató.......... - itt ördögien elmosolyodtam magamban. Hát igen.........
A legjobb az egészben, hogy Phil mérnök, és ingatlanokkal is foglalkozik csak úgy mint apám tette..........
Így könnyű a lakást az én nevemre íratni.
Valahol az embernek laknia is kell..............
Legalább nem kell minden egyes nap Kellan tenyérbe mászóan undorító, perverz képét elviselnem.
Az első nap óta többször próbálkozott de enyhébben, mostanában viszont szerencsére talált magának más elfoglaltságot mint az én megfektetésem. Ha az esetem lenne és nem lenne perverz talán, a mostani Kris engedne neki, de így............

Őszintén szólva ő az egyetlen ember akitől jelen pillanatban félek. Igen, fél év alatt még többet változtam. Még keményebb és számítóbb lettem, olyanná váltam már szinte mint a szüleim amilyenek mostanában voltak.
Annyi különbséggel, hogy akiket a bizalmamba fogadok és szeretek, tisztelek - ilyen kevés ember van jelen pillanatban, pontosabban egy - azokat sose bántanám, nem használnám ki.

Még mindig az erkélyen álltam kint, körülöttem még rengeteg ruha hevert. Még mindig nevetett Mike és a fejét fogta.

- Nem hiszek neked! - fordult meg.
- Már pedig nekem elhiheted szívem! - mondtam kihívóan. - Ez mostantól az én házam. Te pedig repülsz innen!
- Nem......... - integetett fejével. - Ez nem lehet igaz........... - elővette telefonját majd tárcsázott egy számot és a második csöngésre a túl oldalt már fel is vették a telefont. A röpke, Mike számára megdöbbentő és felháborító beszélgetés után lecsapta telefonját majd azt zsebre vágva felém fordult gyilkos dühvel.
- Te utolsó kis ribanc! - indult el felém majd mikor már felém ért hirtelen megfogta a nyakamat és úgy tolt hátrébb. Eddig nem féltem tőle, és most se igazán de nem tudtam mit tenni ellene. Most valahogyan nem lefagytam, hanem valami miatt hagytam magamat.
Nem tudom hova tűnt, a talpra esett, védekező képes nagyszájú Kristen. Egyszerű kis rongybaba voltam jelen pillanatban. Mintha vártam volna valamire.............
De mégsem arra hogy elenged.........

- Az egyetlen aki repül innen az te leszel szívem! - szűrte fogai közt aki beképzelt, pénzes kölyök.
Még jobban szorította nyakamat, kezein két kezem volt, de nem próbáltam lefejteni kezeit nyakamról, pedig sikerült volna...........
Már teljesen a korlátnak nyomódott derekam ami már szinte fájdalmas volt.
- Ég veled szívem! - nyomott egy csókot ajkaimra amitől undorodtam majd már majdnem átlendített a korláton mikor is hirtelen valaki lerántotta rólam.................

Sziasztok!! :)
Meghoztuk a 4. fejit , amit én - BabyDoll írtam - természetesen
Beus is nagy segítségemre volt a fejit illetően!!!
Reméljük tetszeni fog nektek és................
 KOMIKAT, PIPÁKAT PLS!!!!
Ha írtok..... ( Nem csak most!! )
Akkor DUPLA FEJI Húsvétkor!!!!! :DD
Szerintem megérné már csak amiatt is, hogy hosszabb fejik érkeznének!! :)
Most durva lehettem de ez a ti érdeketek is!! :)
Jó olvasást!!!!
Pussszantás : BabyDoll és Beus :)

                           

2 megjegyzés:

  1. sziasztok!
    ez nagyon jó lett, biztos Rob szedi le róla, légyszi mondjátok, h ő.
    És Phil, hogy-hogy engedi ezt az egészet, elég fura, h még segít is neki, ebben az egészben, bár azért jó, h van egy normális ember körülötte, aki kedves vele és szereti, és Kris is viszont szereti Susant, hátha rátéríti a normális útra!

    VálaszTörlés
  2. Sziasztok!Ez is mint az eddigi többi is nagyon tetszett.És nagyon örülnék a dupla fejinek mert ez egy kicsit rövidre sikerült.Várom a kövit.

    VálaszTörlés