2012. április 20., péntek

6. Fejezet





 / Kris /

Pár pillanatot mindketten az ajtóra meredtünk mérgesen, majd megszólaltam.
- Köszönöm, hogy ........... - kezdtem viszont ezzel egy időben fordult meg ismeretlen "megmentőm". 
Ekkor elakadtam mondandómban és csak azokra a szürkéskék szemekre tudtam koncentrálni. Teljesen elvesztem benne. Ki tudja meddig állhattunk így szótlanul egymásba feledkezve mikor is észbe kaptam és végig mértem. Nem volt rossz, sőt! Nagyon is jól nézett ki az idegen srác azt leszámítva hogy Mike -tól kapott egy kis sebet az arcán, de az nem volt vészes.
Mikor tekintetem visszatért arcára láttam, hogy még mindig engem néz de úgy, hogy az már zavarba ejtő volt. Nem úgy mint amikor az az undorító Kellan mért végig, hanem másként volt zavarba ejtő. Éreztem, hogy arcom lángokban áll, pedig eddig még soha senki nézése, érintése sem váltott ki ilyen reakciókat belőlem! Ő meg elég csak rám néznie és máris............
Na jó Kris elég legyen! Csak is kizárólag gazdagokkal kezdesz és nem táplálsz semmiféle érzelmet senki iránt! - róttam meg magamat, majd gyorsan elkaptam pillantásomat RÓLA majd tekintetem a csukott ajtónál lévő két hatalmas bőröndre tévedt.
Furcsán néztem rá majd az idegenre aztán megint a bőröndökre majd kikerülve az idegent szeltem át azt a pár métert a bőröndökig. Szemem sarkából még láttam, hogy megfordul és engem néz.
Leguggoltam a két fekete bőröndhöz amin rajta volt egy kis papír egy névvel. Robert. Tehát így hívják az ismeretlent...........
Felálltam majd kérdőn fordultam Robhoz.
- Bőröndök? - kérdeztem. Valami hirtelen átsuhant az arcán, a felismerés. - Mi az? - kérdeztem barátságtalanul. 
- Nem mondta Phil igaz? - látszólag kicsit feszélyezve érezte magát. 
- Mit is kellett volna neki mondania? - szűkült össze szemem majd lassan elkezdtem Rob felé lépkedni miközben már sejtettem a választ.
Nagy levegőt vett majd megszólalt.
- A lakás az enyém is. - itt teljesen ledöbbentem. MICSODA?? - Figyelj, én sem így képzeltem saját lakást akartam és ettől valami sokkal jobbat............ - de már nem is figyeltem rá csak magam elé néztem miközben mindenfélét összehordtam. Mégis hogy történt ez? Miért? Hogy tehette? - és e fajta kérdések hada illetve a szitkozódás sem maradhatott el de ezt mind olyan halkan mondtam, hogy csak én értettem, Rob pedig csak annyit látott hogy magamban motyogok valamit mérges és értetlen arckifejezéssel.
- Kris? Minden rendben? - kérdezte. Erre felkaptam tekintetemet. Mi van már a nevemet is tudja? - háborogtam magamban. 
Fújtattam egyet, majd felvettem barna bőrdzsekimet és kiviharzottam a lakásból jól becsapva magam után az ajtót. 

- A KURVAISTEN! - káromkodtam miközben a folyosón felrúgtam egy fém szemetes vödört. Liftet hívtam majd az egész épületből kiérve gyorsan szeltem át az esteledő város utcáit, ahol nem volt tömeg de voltak egy páran. 
Beültem a helyi kávézóba majd rendeltem magamnak valami innivalót miközben felhívtam Philt.
- Tessék kincsem? - szólt bele.
- MÉGIS HOGY A JÓ ISTENBE KÉPZELTED?? - kezdtem jó hangosan miközben a kávézóban tartózkodók nagy része felém fordult.
- Ó drágám, sajnálom hogy......... - kezdte de félbeszakítottam.
- Ugye ezt most nem gondoltad komolyan?? - kérdeztem valamivel finomabban.
- Nézd, kellett egy lakás ami viszonylag egy igen tetszetős lakás, és ez egy megfelelő alkalomnak tűnt arra, hogyha már elvesszük Mike-tól akkor valakinek kiadjuk, természetesen megérted ezt a részét, hogy nem akartam pénzt költeni ha már egy ilyen jó lehetőség adódott. Ott élsz szinte ingyen majd nem leszel mindig ott nem igaz? - kérdezte végül ami végül is igaz volt.
- Nem gondolod, hogy szólnod kellett volna?? Azt mondtad, hogy az én nevemre van íratva a lakás...... - kezdtem de közbe szólt.
- Figyelj Kris! Nem sokára biztos találsz munkát, elég pénzt gyűjtöttél össze fél év alatt, hogy önálló életet éljél.........persze nem azt mondom hogy nem kellesz nekünk, olyanok vagyunk neked mint a szüleid........... - hát eddig sem voltak azok csak látszólag de most már biztos hogy ezek után nem azok! - bármikor visszajöhetsz lakni hozzánk, de be kell látnod, hogy szinte felnőtt nő vagy.........
- Ezért zársz össze engem egy ismeretlen emberrel? Nem gondoltál még arra, hogy............egy sorozatgyilkos? - kérdeztem mire felnevetett.
- Ne butáskodjál! Nem az! Az apja régi jó barátom, ismerősöm és teljesen megbízható a fiú. Ráadásul GAZDAG. - emelte ki az utolsó szót. De valahogy nem érintett meg. - De! - folytatta. - Nem kezdhetsz vele egyáltalán! Gondolj csak bele, akkor elveszíteném apja bizalmát, vagy ha nem is a pénzre utaznál amit KÉTLEK - itt megint nevetett hitetlenül. Ez azért rosszul eset valahol legbelül ami jelen pillanatban most a felszínre tört és nem csak tudtam, hogy rosszul esik, hanem éreztem is és ennek következtében könnyeket csalt szemeimbe. Valahol igaza volt, de nem teljesen! Nem akartam ilyen lenni! A szükség kívánta........és ez hosszú történet. Ez volt az első alkalom, hogy felmerült bennem, rossz ember vagyok................
- Akkor is ha kiderülne az eddigi barátaidról, hogy mire is kellettek vagy mi is történt velük az megint ugyanoda vezetne. Szóval, ha ezt kérhetem, ne kerülj közelebb hozzám mint lakótárs vagy barát!  - folytatta.
- Ne aggódj emiatt! - mondtam keményen.
- Remélem is! - nevetett újra. - Most viszont mennem kell, sok a dolgom! - majd kinyomta a telefont.

Pár percig magam elé meredtem miközben kiszolgáltak majd leraktam az asztalra a telefont és megittam a jegeskávémat ami  a kedvencem volt majd utána valóban lenyugodva és a jegeskávétól "lehűlve"  kifizettem a kávét, majd visszaindultam a lakásba. 

Hirtelen léptem be a helyiségbe mire felkapta fejét a kanapén ülő Robert és csodálkozva nézett rám. Álltam tekintetét de most sem voltam barátságos. 
A kulcsot lehajítottam kabátommal együtt az egyik székre majd visszafordultam a még mindig ugyanúgy lévő Robra.
- Először is. - kezdtem komolyan. - Ha már úgy alakult, hogy együtt kell élnünk...........ideje bevezetni és lefektetni a szabályokat..................


A lakás :  
Sziasztok!! :) Itt az újabb feji - amit én BabyDoll - írtam. :) De természetesen Beus is nagy segítségemre volt!! :)Reméljük tetszett a feji!! :) És köszönjük a komikat!! :)
Pussz : BabyDoll és Beus :)

7 megjegyzés:

  1. Sziasztok.
    Tegnap találtam rá a blogotokra és valami eszméletlen.Még soha nem találkoztam pénz éhes Kristen bloggal,de nagyon ígéretesnek ígérkezik.És természetesen minden egyes fejezetnél zaklatni foglak titeket a komijaimmal.Remélem nem baj.Nos,a fejiről annyi.Nagyon kíváncsi vagyok,hogy hogyan is fog alakulni a kapcsolatuk. Érdekfeszítően a várom a szabályokat amit Kris majd kitalál.
    Hatalma puszi

    VálaszTörlés
  2. Jajj, de szupi lett a fejezet :) Kíváncsi vagyok, mi lesz ebből :) remélem hamar meglesz a 7 komi, hogy jöhessen a friss :) Hm..vajon milyen szabályokat talál ki Kris :D Azt is alig várom, hogyan jönnek majd össze, legalábbis nagyon bízom benne, hogy összejönnek :)

    puszi

    VálaszTörlés
  3. Szia!

    Nagyon jó lett. Kíváncsi vagyok Kris milyen szabályt(okat) vezet be. És hogy sikerül csak lakótársi kapcsolatba maradniuk, ha maradnak.


    Nóci

    VálaszTörlés
  4. hali
    nagyon jó a törid, remélem lassan lesz folytatás!!
    pusz

    VálaszTörlés
  5. Sziasztok.Most találtam rá a blogotokra.Eszméletlen.Nagyon tetszik a történet.Alig bírom kivárni,hogy összejöjjön a komi és frisset kapjunk.
    puszi csajok

    VálaszTörlés
  6. Szia.
    Nagyon tetszik a történetetek.Alig bírom kivárni a folytatást.puszi

    VálaszTörlés
  7. Sziasztok.
    Nagyon tetszik a történetetek,és feji is fantasztikus lesz.Alig bírom kivárni hogy hogyan is alakul Kris és Rob közötti románc.puszi

    VálaszTörlés